loading...
تیتر اخبار از خبرگزاریها
طراحان برتر بازدید : 65 جمعه 30 شهریور 1397 نظرات (0)

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست؟

تعريف نرم افزار اتوماسیون اداری عبارت است از مجموعه روش های كاری نرم افزاری و سخت افزاری در جهت خودكارسازی(Automation)، ساماندهی و تسهیل در انجام مكاتبات اداری.

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری؟

امروزه مزایای استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری بر هیچ كس پوشیده نیست و با توجه به بالغ شدن شركتها و سازمانها در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه فناوری اطلاعات، نیازهای استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری بیش از پیش احساس می‌شود. به طور كلی استفاده از سیستم های حوزه اتوماسیون اداری می‌تواند نیازهای ارتباطی، مدیریت زمان و كار، دسترسی آسان، مطمئن، سریع، از راه دور به اطلاعات و البته با دقت، ایجاد نظام استاندارد مكاتبات، جلوگیری از گم شدن و از بین رفتن نامه ها و … را برطرف كند.

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری كتیبه؟

خوشبختانه در حال حاضر، تعداد زیادی شركت نرم افزاری در حوزه تولید نرم‌افزار اتوماسیون اداری فعال هستند. تعدد این شركتها، گزینه های انتخابی را زیاد می‌كند از طرفی انتخاب نرم‌افزار مناسب را سخت تر می‌كند. دنبال شعار این نیستیم که بگوییم بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری را داریم. ولی به عمل ثابت میکنیم که میزان رضایت مندی مشتریانمان بسیار بالاست. به دلايل زير انتخاب نرم‌افزار اتوماسیون اداری كتیبه توصيه مي‌شود:
مهمترین ویژگی نرم‌افزار اتوماسیون اداری كتیبه، ساده و روان بودن آن می‌باشد. بدلیل استفاده عمومی از سیستم و به بیان دیگر استفاده در سطح كل سازمان، افراد با هر سطح علمی بایستی بتوانند استفاده مناسب از سیستم داشته باشند. در نرم افزار كتيبه امكاناتي تعبيه شده است تا كاربر بتواند با توجه به سليقه خود محيط کاری استفاده از كتيبه را به شكل مورد قبول خود تغيير دهد. تغيير در نمايش آيكنها، رنگ و فونت فرمها، نمايش منوها، نمايش آلارمها و … همه در اختيار كاربر عادی قرار مي‌گيرد. فرایند آموزش نرم افزار اتوماسیون اداری در فضایی کاملا رویداد گرا متناسب با نیاز مشتری قابل ارائه خواهد بود.

سرعت مناسب بدون در نظر گرفتن حجم بالای اطلاعات و میزان همزمانی استفاده از سیستم یكی دیگر از ویژگی های بارز سیستم اتوماسیون اداری كتیبه است. بسیاری از كاربران سیستمهای اتوماسیون اداری غیر استاندارد، بعد از سالها به دلیل كندی و سرعت نامناسب سیستم، ناچار به تعویض سیستم و تحمیل به پرداخت هزینه های مهاجرت از سیستم قدیم به جدید را خواهند داشت. استفاده از الگوریتمهای رمزگذاری در سطح لايه Data به خصوص روی تصاویر نامه ها و پیوستها، در صورت سرقت سخت‌افزاری و ورود به لایه Data امكان دسترسی به اطلاعات به صورت غیر سیستماتیک (هک كردن) را بسیار سخت و امنیت سیستم را بالاتر می‌برد. همچنین مدیر سیستم می‌تواند با فراخوانی اطلاعات از Active directory امکان استفاده از Policy امنیتی ویندوز را در تعریف کاربر داشته باشد.

نكته ديگر در خصوص نرم افزار اتوماسیون اداری كتيبه استفاده در ۳ وضعيت اتوماسیون اداری تحت ویندوز (اتوماسیون اداری تحت شبكه)، نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب و به صورت نرم افزار offline مي‌باشد كه با توجه به نياز مشتري قابل ارائه خواهد بود. قابلیت جذاب دیگر نرم افزار اتوماسیون اداری كتيبه اتصال به نرم افزار مدیریت گردش كار (WFM) و نرم افزار BPMS کتیبه است كه كاربر را قادر مي كند در یک رابط كاربري واحد از تمام فضای نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار BPMS استفاده نمايد. سيستمهاي مديريت گردش كار و BPMS به عنوان بسترهاي توليد فرم و فرايند به نوعي بسيار كاربردي بوده و پس از مكانيزه كردن مكاتبات و بايگاني الكترونيكي، نبودشان كامل احساس خواهد شد و در صورتيكه نرم افزار اتوماسيون اداري فاقد اين بخشها را تهيه كنيد در آينده‌اي نه چندان دور مشكلات عديده‌اي نظیر مهاجرت به نرم‌افزار جدید خواهيد داشت.

mokatebat2

دبیرخانه و بایگانی الکترونیکی

ویژگی عمومی دبیرخانه الکترونیکی رابط کاربری راحت و استفاده ساده برای هر نوع کاربر با هر سطح علمی می باشد.ثبت نامه های صادره، وارده و داخلی و …

نرم افزار اتوماسیون ادرای امن

اتوماسیون اداری امن

  • امنیت، قابلیت اطمینان، قابلیت سنجش بالا.
  • پشتیبانی از روشهای رمزنگاری و هویت شناسی استاندارد.
  • الگوریتمهای رمزنگاری فایلها و ضمایم.

نرم افزار اتوماسیون اداری آفلاین

اتوماسیون اداری offline

از كاربردهایی این بخش استفاده از امكانات اتوماسیون اداری در جلسات بیرون از شركت و یا در محلهایی كه امكان برقراری ارتباط با سرور اصلی شركت نیست و یا امکان استفاده از نسخه وب ویس وجود ندارد

ipad

قابل اجرا روی موبایل و تبلت

مدیران سازمان ها و كاربران موبايلها و تبلتها می‌توانند برنامه اتوماسیون اداري خود را استفاده نمايند. به کمک نرم افزار وب بیس کتیبه علاوه بر مکاتبات، فرمهای سازمانی طراحی شده با فرمساز نیز قابل استفاده در موبایل  تبلت خواهد بود.

project

اتوماسیون اداری پروژه محور

با استفاده از تجربه ای بدست آمده‌ از همکاری با شرکتهای مهندسین مشاور و پیمانکار، ویژگیهایی در سیستم وجود دارد که نرم افزار کتیبه از یک نرمافزار اتوماسیون اداری به یک نرم افزار اتوماسیون مهندسی (اتوماسیون مهندسین مشاور و پیمانکار) و پروژه محور مبدل شده است.

Event_oriented1

فرایند آمورش و استقرار رویدادگرا

شرکت ورجاوند، با ایجاد یک تیم كمیته راهبری و مهندسی فرایند متشكل از مدیران پروژه مجرب ورجاوند و تیمی فعال از مشتری، نقشه راهی را ترسیم می‌كند و با استفاده از این نقشه راه، قدم به قدم آمورش و فرایند استقرار را پیش می‌برد

mail

مدیریت فکس و پست الکترونیکی

با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری مدیریت فکسها و پست الکترونیکی بدون نرم افزار جانبی میسر خواهد شد.محدودیتی روی تعریف پستهای الکترونیکی وجود ندارد.

light_form_generator3

ابزار فرم‌ساز و مدیریت گردش كار لایت

سیستم فرم‌ساز و مدیریت گردش كار لایت ابزاری در جهت تعریف فرمهای سازمانی ساده منطبق با روالهای ایزو (ISO) می‌باشد. با کمک این ابزار شما قادرید بدون داشتن دانش انفورماتیک ، فرم‌های مورد نیاز خود را طراحی بکنید.

Outlook

نرم افزار اتوماسیون اداری و ارتباط با Outlook

كتيبه داراي گزينه‌اي به عنوان ارتباط با نرم افزار outlook مي‌باشد. به كمك اين گزينه شما قادر خواهيد بود بدون محدوديت روي نسخ مختلف نرم افزار microsoft outlook را جهت تبادل مكاتبات مورد استفاده قرار دهيد.

BPMS_EO

یکپارچه با نرم افزار bpms

با توجه به وجود رابط کاربری واحد بین نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار BPMS ، کاربر میتواند در یک رابط کاربری از نامه های، فرمها، کارها و سایر موارد مرتبط بهره برداری کند.

ECE

پشتیبانی از ECE

پروتكل ECE يا Electronic Correspondence Exchange Protocol يك پروتكل ملي و ايراني براي تبادل نامه بين گونه هاي مختلف نرم افزار اتوماسیون اداری می‌باشد. اين پروتكل توسط كار گروهي از شركتهاي نرم افزاري توليد كننده نرم‌افزار اتوماسیون اداری و سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران تدوين شده است.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وبنرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب

با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداري تحت وب شما می‌توانید در بیرون محیط كار همانند محيط كار، از امكانات ثبت نامه‌ (وارده، صادره، داخلی)، مشاهده و پیگیری نامه های ارسال شده، ارجاع كار به سایر كاركنان سازمان، جستجو روی نامه‌ها  استفاده نمایید.

قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری كتيبه

آخرين نكته اينكه با بررسي قيمت نرم‌افزارهاي اتوماسيون اداري رقيب، قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری كتيبه نسبت به قیمت ساير نرم افزارهاي اتوماسیون اداری مشابه مناسبتر مي‌باشد.

تشخيص اشتباه خريد نرم افزار اتوماسيون اداري و نرم افزار BPMS

 در برخي از مواقع انتظاري كه مشتري از نرم افزار اتوماسيون اداري دارد فراتر از ساماندهي مكاتبات است و تمايل دارد در كليه حوزه‌ها، سازمان خود را paperless كند. اين مواقع معمولا بدليل عدم شناخت نرم‌افزار و يا غير حرفه‌اي بودن فروشنده اين انتظار را به وجود مي‌آورد که علاوه بر ساماندهی مکاتبات، فرایندهای سازمان نیز نرم افزاری و مکانیزه شود. برای پرهیز از این اشتباه مقاله تفاوت نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار  BPMS را مطالعه فرمایید.

طراحان برتر بازدید : 49 سه شنبه 27 شهریور 1397 نظرات (0)

درباره بلکا بیشتر بدانید

بلکا چیست ؟

طبق آمار های بررسی شده ، نتیجه می شود که حدود هفتاد درصد رنگ ها در کشور های جهان دوم و سوم از نوع شیمیایی می باشند . این گونه رنگ ها هم برای سلامت افراد و هم برای کارکنان بسیار مضر می باشد . رنگ های شیمیایی سال هاست که در جوامع پیشرفته منسوخ شده و دیگر از آن استفاده نمی شود . همین عامل سرطانی بودن ، دانمشندان ایرانی را واداشته است که کمی در این باره تفکر کنند و برای رنگ آمیزی ساختمان ها و اماکن از یک تفکر قدیمی که استفاده از منابع طبیعی بود استفاده کنند . ان ها این کار را با پوشش سلولزی بلکا مدرنیسم مخلوط کرده و یک پدیده نوع را در صنعت رنگ سازی ایجاد کرده اند . باید گفته شود که تاریخ پیدایش بلکا به عنوان پوشش سلولزی نتیجه می شود که برای رنگ آمیزی و تزیینات ساختمان ها به مرور زمان انجام گرفته و در عین زیبایی ، سلامت و بهداشت ، صرفه جویی در هزینه را به ارمغان آورده است . بلکا دارای خواص زیادی می باشد که در ادامه به بعضی از آن ها به صورت مختصر می پردازیم .

بلکا و عایق برودت ، حرارت

خاصیت الیافی بودن بلکا سال هاست که مورد قبول همگان واقع گشته شده است . پوشش سلولزی بلکا باعث گردیده است که همیشه هوا در میان الیاف آن حضور داشته باشد . می دانید که هوا خود یک نوع عایق حرارت و گرما می باشد و در مقابل حرارت از خود مقاومت نشان می دهد . همین عامل سبب گردیده است که که نقاشی بلکا به عنوان یک عایق حرارت و برودت محسوب شود . بلکا خاصیتی که دارد از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند و همین عامل سبب می شود که یک تعادل نسبی بین تابش و بازتاب به وجود آید که خود باعث خنک شده ساختمان می شود .

کاهش اصوات بازگشتی به وسیله بلکا

تا کنون به ساختمان های بزرگ و اماکن اداری قدم گذاشته اید . در این گونه اماکن یکی از مواردی که انسان را مورد اذیت قرار می دهد امواج بازگشتی صدا می باشند . این امواج وقتی به یک سطح مسطح برخورد می کنند با همان شدن اولیه به سمت انسان باز می گردد که باعث اذیت انسان هایی که در آن محیط هستند ، می شود . نقاشی بلکا باعث می گردید که دیگر این اصوات بازگشتی با همان زاویه اولیه باز نگردند. مزیتی که دارد این است که به دلیل پوشش سلولوزی بلکا بسیاری از انرژی آن توسط این الیاف گرفته شده و دیگر صوت بازگشتی انرژی از خود ندارد و انسان را اذیت نمی کند . این گونه نقاشی ها برای مکان هایی که سکوت الزامیست مخصوصا بیمارستان بسیار توصیه می شود .

نیاز به زیر سازی در بلکا نیست

یکی از مزیت های مهم و کاربردی رنگ بلکا ، عدم نیاز به زیر سازی می باشد . نقاشی بلکا بر روی کلیه سطوح قابل انجام می باشد و نیاز به ماده ای خاص ندارد . این عامل سبب گردیده است که در تمامی نواحی کشور این عمل قابل انجام باشد . شما بعد از این که ساختمان خود را با آجر یا سفال یا هر چیز دیگر ساختید می توانید بعد از گل گچ کردن آن ، این عمل را انجام دهید . این کار باعث می گردد که عمل سفید کاری حذف شود که بسیار مقرون به صرفه می باشد .

بلکا جایگزین مناسب رنگ و کاغذ دیواری می باشد. پوشش سلولزی بلکا با الیاف طبیعی و چسب مخصوص مخلوط شده است. رنگ بلکا بر روی سطوح صاف از جمله گچ, گچ و خاک سیمان, کاشی و سنگ قابل اجرا می باشد و نیازی به زیرسازی ندارد. بر روی رنگ پلاستیک به دلیل حلّال بودن در آب باید سطح زیر کار با چسب رزین و رنگ روغن زیر سازی شود. بلکا رومالین بر روی آهن سیاه و چرب و زنگ زده و چوب به علت زرد شدن قابل اجرا نمی باشد. پوشش سلولزی بلکا رومالین پتینه ، عایق حرارت , عدم انعکاس صدا و عایق در برابر آن بوده و بو کثیف کاری ندارد. رنگ بلکا در برابر آتش و ضربه مقاوم بوده و ترک خوردگی ندارد. در نقاشی بلکا بعلت وجود سطوح بافت دار، زیبا و سازگار ، محیطی گرم و جذاب و همراه با آرامش به فضای داخلی ساختما می بخشد.

قابلیت شستشو

بدون شک تا به حال با مشکلات سفید و دیگر نوع رنگ ها آشنایی دارید . این گونه رنگ ها بعد از مدتی نیاز به دوباره رنگ کردن دارند ولی بلکا قابلیت شستشو را دارد و شما می توانید با یک شستشو ساده آن را مانند روز اول تمیز کنید . این کار در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه می باشد و هزینه و قیمت بلکا تمام شده را برای شما کاهش می دهد .

البته بلکا رانمی توان با اب شستشوی کامل کردبلکا با کف شامپو فرش و جارو برقی به راحتی قابل نظافت است

بلکا و محیط زیست

می دانید که در ساخت رنگ های شیمیایی ، نفت یکی از مواد اولیه می باشد . این خود برای محیط زیست بسیار خطرناک می باشد چرا که در آن موادی وجود دارد که باعث افزایش دمای کره زمین می شود . مواد هیدروکربنی که در رنگ های شیمیایی وجود دارد برای سلامت انسان و محیط زیست خطرناک می باشد که این مواد به وفور در مواد و رنگ های شیمیایی وجود دارد . یکی دیگر از مضررات رنگ های شیمایی وجود فلزات سنگین می باشد . این فلزات برای سلامتی موجودات زنده بسیار مضرر می باشد و در دراز مدت بر آن ها تاثیر بسیار بدی می گذارد . بلکا از این خصوصیات مبرا می باشد . در ساخت آن هیچ گونه آلاینده یا فلز سنگینی به کار نرفته است . یکی از فواید بلکا قابلیت بازیافت می باشد که بعد از تمام شدن تاریخ مصرف آن دوباره به محیط زیست و چرخه طبیعت قابل بازگشت می باشد .

مقاومت در برابر اشتعال

یکی از خصویات مهم رنگ بلکا مقاومت در برابر اشتعال می باشد . طبق آزمایش های انجام شده بلکا به سختی قابل اشتعال می باشد ، از این رو برای مراکز اداری مانند بیمارستان ها ، تئاتر و .. که برای تخلیه آن زمان زیادی وجود ندارد بسیار ماده مناسبی می باشد چرا که به آتش نشان ها در هنگام آتش سوزی وقت بیشتری می دهد و می توانند آتش سوزی را تحت کنترل خود بگیرند .

عدم جذب گرد و غبار

می دانیدکه دلیل جذب گردو غبار بر روی سطوح بار الکتریکی است که این سطح هابه وجود می آید .اگر یک سطحی قابلیت بار داردشدن را داشته باشدمی تواندذرات معلق موجود در فضا را جذب کند . در آزمایشات انجام گرفته نشان داده شده است که پوشش سلولزی بلکا از نظر بار الکتریکی حدودا خنثی می باشد و به سختی می توان آن را باردار کرد . این عامل سبب گردید است که گرد و غبار محیط به آن جذب نشود و همانند روز اولیه از کیفیت و براقیت خو.د برخوردار باشد .

خاصیات ارتجاعی بلکا

بلکا خاصیت مهمی دارد و آن هم ارتجاعی بودن الیاف آن می باشد . این عامل سبب گردیده است که در هنگام ترک برداشتن مقاومت از خود نشان دهد و فضای موجود را پر کند که در این حالت ترک ایجاد شده قابل رویت نمی باشد و نیازی به بازسازی آن وجود ندارد .

نحوه اجرای بلکا

نحوه اجرای بلکا با توجه به زیر سازی آن می تواند متفاوت باشد . در ساختمان هایی که زیر سازی آن گچی می باشد ، این کار بسیار راحت می باشد و شما به سادگی می توانید رنگ بلکا را انجام دهید . البته در ساختمان های آجری و سفالی استفاده از بلکای ضخیم نیاز می باشد که موجب ریختن بلکا شده و توصیه نمی گردد . بلکا با توجه به خصوصیاتی که دارد برای تمام گونه های آب و هوایی ایران قابل استفاده می باشد و شما در هر کجایی که هستید می توانید آن را انجام دهید . شما می توانید خمیر بلکا را از فروشندگان این کار تهیه نمایید ولی حتما باید محلول زیر آن را نیز بسازید تا بتوانید یک نقاشی بلکا خوب انجام دهید . ممکن است در ابتدا کمی قیمت بلکا گران تر باشد که این عامل در دراز مدت برای شما جبران ساز می باشد و می تواند در آینده به نفع شما عمل کند . همچنین ویژگی دیگری که بلکا دارد این است که می توانید در صورت خرابی با آبپاش محل را خیس نموده و با یک قاشق سطح بلکا را ترمیم نمایید.

طراحان برتر بازدید : 41 شنبه 24 شهریور 1397 نظرات (0)

پیشرفت رتبه در گوگل

هدف از طراحی هر وب سایتی قطعا بازاریابی و فروش بیشتر و یا ارائه خدماتی راحت تر و آسان تر است.بازاریابی وب سایت میتواند به شکل های مختلفی صورت بگیرد.مثلا ممکن است از طریق تبلیغات در سایت های معتبر و یا تبلیغات در بیلبورد های تبلیغاتی باشد.یکی از راه های بازاریابی وب سایت ها گوگل است که برای رقابت در این فضا باید به فکر بهبود رتبه سایت در گوگل باشید.البته بازاریابی گوگل میتواند از طریق تبلیغات گوگل اتفاق بیفتد که با توجه به نرخ جدید دلار میتوان گفت به صرفه نیست.

برای بهبود رتبه سایت در گوگل باید از تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت کمک گرفت.سئو فرآیندی زمان بر و خسته کننده است و نیاز به تجربه زیادی دارد تا به نتیجه مطلوب ختم شود.در سال های اخیر سئو پیچیده شده و سخت میتوان در نتایج گوگل جایگاه خوبی کسب کرد.در ادامه به توضیح مواردی خواهیم پرداخت که میتواند به بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک کند.

بهبود رتبه در گوگل

انتخاب عنوان مناسب:

 

در هر صفحه از گوگل 10 وب سایت به عنوان نتیجه ی سرچ نمایش داده میشود.سوال اینجاست که آیا همیشه وب سایت هایی که در نتایج بالاتر قرار دارند ورودی بیشتری میگیرند؟جواب این سوال در اکثر مواقع مثبت است.اما همیشه به این شکل نیست.میتوان با انتخاب عنواوین مناسب برای صفحات سایت خود کاربران بیشتری را مجاب کنید که روی لینک شما کلیک کنند.

بیایید مثالی را بررسی کنیم.فرض کنید شما در گوگل عبارت "سئو سایت" را سرچ میکنید.اگر لینک اول با عنوان "سئو سایت" دیده شود و لینک سوم با عنوان "سئو حرفه ای سایت،متخصص انجام سئو تضمینی" دیده شود،آنگاه شما روی کدام لینک کلیک خواهید کرد؟قاعدتا احتمال اینکه روی لینک سوم کلیک کنید بیشتر است.زیرا توضیح دقیق تر و مورد توجه تری را برای شما نمایش داده است.

با کلیک بیشتر بر روی لینک شما نسبت به لینک های بالاتر،رفته رفته گوگل تشخیص خواهد داد که سایت شما مورد تایید کاربران است و لینک شما را در نتایج بالاتر قرار خواهد داد.

 

محتوای مفید داشته باشید:

 

محتوا با توجه به موضوع وب سایت شما میتواند به هر شکلی باشد.مثلا محتوای یک وب سایت آموزشی باید طولانی و کامل و روان باشد.یا محتوای یک سایت فروش اپل آیدی باید خلاصه و واضح باشد و یا محتوای یک وب سایت فروش بلیط هواپیما باید تفکیک شده و به صورت قابل فهم باشد.

محتوای خوب همیشه محتوایی نیست که زیاد باشد.مثلا فرض کنید شما برای خرید بلیط هواپیما وارد یک سایت میشوید و این سایت بیش از 10 پاراگراف در مورد بلیط هواپیما نوشته است.طبیعی است که در این وب سایت نخواهید ماند و به سراغ وب سایتی میروید که فقط بلیط ها وشرایط پرواز و قیمت ها را گذاشته است و به راحتی میتوانید بلیط تهیه کنید.

این مثال را زدیم که کاملا متوجه منظور ما از محتوای مفید بشوید.محتوای مفید یعنی بهترین محتوایی که بتواند نیاز کابران را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن رفع کند.

 

استفاده از شبکه های اجتماعی:

 

 شبکه های اجتماعی یکی از فضاهایی است که میتوان برای بهبود رتبه سایت در گوگل از آن کمک گرفت.البته فعالیت مناسب در شبکه های اجتماعی میتواند به برند سازی شما کمک زیادی بکند و حتی در بعضی موارد میتوان درشبکه های اجتماعی حتی بهتر از گوگل نتیجه گرفت.

گوگل معتقد است وب سایتی که در شبکه های اجتماعی فعالیت مناسبی دارد و کاربران زیادی به فعالیت های این وب سایت توجه میکنند،لایق رتبه خوبی در نتایج است و آن سایت را در نتایج بالای خود قرار میدهد.انتشار پست های با کیفیت سایت در شبکه های اجتماعی و لینک گذاری در مطالب میتواند شروع خوبی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی باشد.رفته رفته با عضو گیری و ورودی گرفتن از طریق همین شبکه های اجتماعی،تغییرات مثبتی در نتایج خود در گوگل مشاهده خواهید کرد.

طراحان برتر بازدید : 35 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

 


شکارچیان کوچک در خاک را به معنای واقعی کلمه کردن طعمه خود را خر خر کردن می توانید: باکتری ها و ارتباط با یکدیگر با استفاده از عطر و بوی خاک. گروهی از محققان موسسه هلند اکولوژی (NIOO KNAW) که این شکارچیان–protists–به نام ‘ ارتباطات باکتری استراق سمع در”کشف شده است. کشف است که باز می شود تا دیدگاه های کشاورزی است. نتایج این ماه در مجله ISME ، از ناشران طبیعت در دسترس هستند.

آن تیره belowground، بنابراین داشتن احساس خوب بوی حیاتی است. NIOO در خاک و محیط زیست میکروبی در حال حاضر که باکتری های خاک تمایل به استفاده از عطر برایFKFRQ7077S برقراری ارتباط با یکدیگر متوجه شده بود.

نویسنده سرب از ماده کریستین شولتز بوهم: “مردم، بیش از حد، می تواند بوی بعضی از این عطر. فقط از راه بوی جنگل بعد از یک دوش، تابستان فکر می کنم. آن است که توسط باکتری ها صحبت کردن تولید می شود. اما اکنون که دشمنان طبیعی این باکتری همچنین استفاده از این عطر را معلوم.”

“طولانی” از راه دور

Protists کلیدی شکارچیان باکتری در خاک هستند. تا کنون، آن چه protists طعمه خود را در چنین محیط پیچیده و پیچ وخم دار حس ناشناخته بود. Protists ممکن است بزرگتر از باکتری ها، اما آنها هنوز تک سلولی هستند.

بوی آن در حال حاضر تبدیل کردن، بخصوص برای ارتباطات از راه دور–است و اگر شما میکرو ارگانیسم، البته اکثر ارتباطات گرایش به راه دور. ترکیبات آلی فرار (VOCs) برای این رایحه می تواند ‘حمل در فاصله حدود ده سانتيمتر’.

یکی دیگر از چیزی که protists استفاده از بوی برای این است که تمایز بین انواع مختلف باکتری ها. کمک می کند تا آنها را شکار بهترین و جذاب ترین را انتخاب کنید و مستقیما برای آن، معتقد است اکولوژیست خاک و آغازیان کارشناس استفان Geisen یکی از اعضای تیم تحقیقاتی.

درختان کریسمس

Terpenes هستند جزء کلیدی که عطر: محققان متوجه که باکتری ها است که دیگر نمی تواند تولید terpenes، سمت چپ protists بی ریا. Terpenes? “این نه کلمه بسیاری از مردم می دانند، می گوید:” کریستین شولتز بوهم “در عین حال همه می دانند چه هستند. Terpenes است که چه چیزی باعث کریسمس درختان بوی مانند درختان کریسمس. یا ماندارین یا اسطو خودوس عادی فکر می کنم.”

ممکن است برنامه های عملی برای کشف این تیم در حال حاضر می آیند به مشاهده. “امکان استفاده از این ترکیبات آلی فرار برای کنترل بیولوژیکی آفات ممکن است. برای جذب دشمنان از عوامل بیماری زا و مضر دیگر میکرو ارگانیسم.” Terpenes: آنها فقط برای کریسمس نیست…

منبع داستان:

مواد ارائه شده توسط هلند موسسه از محیط زیست (NIOO KNAW) . توجه: ممکن است ویرایش محتوا برای سبک و طول.

طراحان برتر بازدید : 36 چهارشنبه 17 آذر 1395 نظرات (0)

 


من n سال 2013، پارلمان روسیه به اتفاق آرا تصویب قانون منع “تبلیغات غیر سنتی روابط جنسی”، اساسا ساخت آن را غیر قانونی توزیع هر گونه مواد در روابط همجنسگرا و یا گی حقوق از طریق اینترنت و یا هر نوع دیگر از رسانه ها یا غرور همجنسگرایان برگزاری راه پیمایی و یا تظاهرات.

حرکت منجر به افزایش فوری در جرم و جنایت نفرت homophobic. تا کنون اهداف شامل اند Ikea (برای جرم از جمله زوج همجنسگرا در کاتالوگ خود)، مسابقات ورزشی اجرا توسط سازمان همجنسگرایان دوستانه، و شاید معروف ترین المپیک سوچی.

این هفته، نماینده روسیه در زمان هدف در آنچه ممکن است مانند هدف بعید به نظر می رسد: ورزشی EA Fifa 17 سال کپی آخرین ورود در سری سالانه فوتبال بازی ها که به طور م34W3fJRGv8عمول بیش از 20 متر به فروش می رساند.

بنابراین همجنسگرا مورد فیفا چه شما ممکن است بپرسید? هیچ اسمی از هر چیزی از راه دور نزدیک شدن به موضوع همجنسگرایان در فیفا 17 روایتگری. موضوع توسعه ورزش پشتیبانی از رنگین کمان Laces استون وال کمپین مقابله با homophobia در فوتبال از طریق به چالش کشیدن زبان homophobic و حمایت از همجنسگرایان هواداران و بازیکنان در ورزش است.

برای زمان محدود چند هفته پیش، بازیکن می تواند به صورت رنگین کمان لباس برای استفاده در حالت تیم نهایی این بازی که در آن بازیکن تیم فانتزی خود را ساخت. (مگر اینکه شما باید خودتان را افسرده به صدای جیر جیر EA اعلام این پاسخ خواندم نیست.)

EA ورزشی فیفا (@EASPORTSFIFA)

نشان دادن حمایت شما کیت رنگین کمان رایگان در روند در حال حاضر! بیشتر در مورد کمپین #RainbowLaces: https://t.co/2NohXaloXe pic.twitter.com/xSbY9G8wAp

 

طراحان برتر بازدید : 46 سه شنبه 16 آذر 1395 نظرات (0)

 


اختلال طیف اوتیسم ناشی از عوامل ژنتیکی و محیطی مختلف نشان می دهد. اما یک مطالعه جدید توسط دانشمندان UCLA بیشتری دال بر تمایل مغز افراد مبتلا به این اختلال به همان “امضا” از ناهنجاری در سطح مولکولی را فراهم می کند.

دانشمندان و تحليل 251 نمونه بافت مغز نزدیک به 100 نفر مرحوم–48 است که اوتیسم و 49 که نیست. بسیاری از افراد مبتلا به اوتیسم نمونه الگوی متمایز از فعالیت ژن های غیر عادی را نشان می داد.

یافته، منتشر شده در 5 دسامبر در طبیعت ، تایید و گسترش نتایج مطالعات قبلی، کوچکتر و ارائه یک عکس واضح تر از چه به چپ چپ، در سطح مولکولی در مغز افراد مبتلا به اوتیس0O8BpOu0zLم می رود.

“این الگوی فعالیت ژن های غیر معمول برخی از اهداف احتمالی برای آینده اوتیسم مواد مخدر، گفت: دکتر دانیل Geschwind مقاله نویسنده ارشد و دانشگاه کالیفرنیا گوردون و ویرجینیا مک دونالد برجسته استاد از ژنتیک انسانی. “اصولا ما الگوهای غیر طبیعی ما را به صفحه نمایش برای مواد مخدر که آنها–معکوس می باشد و امیدوارم نتیجه درمان این اختلال داشت می توانید استفاده کنید.”

با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری 1.5 درصد کودکان در ایالات متحده است آنهاست; این اختلال با اختلال تعاملات اجتماعی و دیگر مشکلات شناختی و رفتاری مشخص می شود. در موارد نادر اختلال به خاص DNA جهش، عفونت مادر در طول حاملگی یا مواجهه به مواد شیمیایی خاص در رحم بسته شده است. اما در اکثر موارد، علل ناشناخته.

در ذکر شده بسیار مطالعه در طبیعت در 2011، Geschwind و همکاران که مناطق کلیدی مغز در افراد مبتلا به انواع مختلفی از اوتیسم بود همان الگوی گسترده فعالیت ژن های غیر طبیعی پیدا. بیشتر به طور خاص، محققان که مغز افراد مبتلا به اوتیسم الگوی “عادی” که ژن فعال یا غیر فعال است که آنها دریافتند در مغز افرادی که این اختلال هستند متوجه شده. افزون ژن در مغز با اوتیسم در این مناطق کلیدی تصادفی فعال یا غیر فعال، اما حتی زمانی که علل اوتیسم بسیار متفاوت به نظر می رسد نه الگوهای خود را از یک مغز به بعد–بود.

کشف پیشنهاد کرد که مختلف ژنتيكي و محيطي باعث اوتیسم اختلالات اغلب منجر به بیماری از طریق همان مسيرهای بيولوژيک در سلول های مغز.

در مطالعه جدید Geschwind و تیم او تحليل تعدادی نمونه بافت مغز و همان الگوی گسترده فعالیت ژن های غیر طبیعی در مناطقی از مغز که متاثر اوتیسم در بر داشت.

“به طور سنتی، مطالعات ژنتیکی بیماریهای روانپزشکی داشته شده تکرار، بنابراین قادر به تایید یافته های اولیه آن در یک مجموعه جدید از بیماران بسیار مهم است” گفت: Geschwind که همچنین استاد نورولوژی و روانپزشکی در دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA. “آن شدت که الگوی ما شامل بسیاری از افراد مبتلا به اختلال اوتیسم نشان می دهد.”

این تیم نیز در سایر جنبه های زیست شناسی سلولی از جمله مغز نگاه…

طراحان برتر بازدید : 55 شنبه 22 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره جریمه‌ای که فیفا ایران را بعد از بازی با کره‌جنوبی اظهار داشت: ما به این موضوع اعتراض داریم بالاخره یکسری چیزها فرهنگی است و خلاف اساسنامه نبوده است. اعتراض کرده‌ایم حالا باید برای تجدیدنظر به فیفا برود.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از بازی‌های ایران هم در شب 21 ماه رمضان افتاده است، برای تعویق این بازی برنامه‌ای دارید یا خیر؟ عنوان کرد: ما مکاتبه کردیم تا زمان را جلوتر بیندازیم اما چون از قبل مسابقات قرعه‌کشی شده برگزاری این رقابت‌ها در دستور کار قرا گرفته شده است.

کفاشیان همچنین در پاسخ به این سوال که برخی اعتقاد دارند این موضوع در دوره شما  بسته شده خاطرنشان کرد: ما از قبل گفته بودیم که این زمان‌ها برای ما مهم هستند و نمی‌خواهیم در این روزها مسابقه‌ای داشته باشیم. بعد از اینکه بازی‌ها قرعه‌‌کشی شد باز هم حرف‌مان را گفتیم اما آنها کار خود را انجام دادند. حتی یک روزی که برای مسیحی‌ها مهم است مسابقه گذاشته بودند چون قرعه‌کشی‌ها انجام شده بود.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که فیفا محرومیت جواد نکونام را سه جلسه تعلیقی و سه جلسه قطعی اعلام کرده اما فدراسیون فوتبال خبر را به صورتی دیگر اعلام کرده بود، گفت: ما وقت اعتراض داریم و اعتراض هم شده است. به دنبال احقاق حقوق هستیم.

کفاشیان در پایان درباره بازی با سوریه یادآور شد: این بازی بسیار مهم است. ما یک بار لبنان را دست کم گرفتیم، مصدوم داشتیم و باختیم. بعد از آن هم وارد مرحله حساسی شدیم به همین دلیل بازی با سوریه مهم است و بازیکنان باید این مسابقه را حتی از کره و ازبکستان مهم‌تر بدانند. نمی‌توان بازی را پیش‌بینی کرد. امیدوارم که ببریم تا دریچه خوبی برای ما باز شود.


خبر تصادفی:
چندی پیش apple از پرچمدار جدید خود در سال 2016 رونمایی کرد. آیفون 7 محصول جدید کمپانی اپل می باشد که یکی از قدرتمندترین گوشیهای بازار می باشد. در این گوشی نسبت به نسخه قبلی تغییراتی جزیی شاهد هستیم. این گوشی هنوز وارد بازار نشده محبوبیت بسیاری بدست آورده است. البته عرضه آن در بازارهای خارجی رسما آغاز شده است اما در بازار ایران شروع رسمی نداشته و به همین دلیل قیمت آن بسیار نجومی و بالاست. در حال حاضر قیمت هر آیفن 7 در ایران چیزی حدود 7 میلیون تومان است. پرچمدار جدید اپل زمانی رونمایی شد که یکی از جدی ترین رقیبانش در بازار تلفن همراه در آخرین پرچمدار خود شاهد مشکلات جدی بوده است و این گوشی ها هنگام شارژ دچار حریق می شوند

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 869
  • بازدید کلی : 6,273